Sindrom hroničnog umora

Osobe koje su u stalnom trci za karijerom pate od sindroma hroničnog umora. Takve osobe su non-stop umorne, ispijene, razdražljive, neispavane…. Uzrok svih njihovih problema je ishrana! Umjesto bogatog i obilnog doručka karijeristi radije piju kafu, jak čaj, a za ručak uzmu čokoladu. Preskakanje obroka i nedovoljno unošenje raznolikih namirnica u organizam dovodi do hroničnog umora.

Poznati ruski narodni ljekar, propagator zdravog života Genadij Malahov preporučuje da osobe koje pate od sindroma hroničnog umora ishranu usklade sa bioritmom organizma. Prije jela treba uzimati tečnost,  a isključiti kafu i gazirane napitke. Umjesto toga radije popijte svježi sok od voća ili povrća. Uvedite u svoje dnevne obaveze i fizičke vježbe. Vježbati možete u krevetu ili na podu, uz TV…sasvim je svejedno. Bitno je da otklonite ukočenost mišića, te da se psihički rasteretite. Životna snaga se može obnavljati i tokom tuširanja, mijenjajući naizmječno mlaz tople  i hladne vode.Vrlo je korisno jednom u dvije nedjelje malo gladovati. U Americi su čak izumili tzv.“ponedjeljak dijetu“.  Ponedjeljak je naime dan  kada je potrebno gladovati i očistiti organizam od toksina. Na taj način stimuliše se aktivnost leukocita, oklanja stres i jača volja.